måndag 26 oktober 2009

long time ago

Jaa.. var ju ett tag sen jag skrev sist.. har väl inte hänt så fasligt mycket i vårt liv egentligen..
dagarna rullar på bra, full fart är det i huset nu med vild 2åring och en 8månaders som vill hänga med på ALLT :D men det är bara roligt tycker jag :)

Fick kallelse till Uppsala Akademiska Sjukhuset för ett par veckor sedan.. Är ju så nämligen att mina barn har 2 extra bröstvårtor var :) och om jag förstod läkaren rätt när vi va dit för 2 år sedan med Charlie så kan dessa börja växa när pojkarna kommer i puberteten. men dom behöver inte heller göra det. Beror helt på person till person. Men för säkerhets skull skall dem tas bort.

Så den 3november kl 13.00 är det inskrivning på Barnsjukhuset
morgonen därpå skall dem opereras (mamman väldigt nervös inför detta)
Men vi skall nog hoppas och tro att allt går smidigt och bra!

jag är iallafall väldigt glad att dom skall OP i Uppsala och inte här.. :P


5 kommentarer:

Cila sa...

Ja, vilken tur att det blir i uppsala! Det går nog bra ska du se :)
Ska båda opereras då?

Jessy sa...

jo verkligen bra! jo läkaren lyckades få båda att OP samma dag :)

Erica sa...

Welcome back =)!!!

Och operationerna kommer att gå så bra så, ska du se!! Men jag förstår att du är lite nervös, sku jag också vara...

Kram till er

Caroline sa...

Skönt att ha operationerna överstökade sen.Diddi har ju opererat sig och det gick riktigt bra,fast visst var man nervös innan:)Allt kommer att gå jätte bra för er.kram

Anna sa...

Det går nog bara bra skall du se ^^ Dessutom kommer ni till ett jättebra ställe.
Åker ni Eckerö? om ni skrivs in så sent? vi åker med VL.