fredag 4 september 2009

Egen tid

Här sitterjag för mig själv.. Barnen sover gott och min andra hälft är ute på gården o tar en öl med några polare.
Rätt skönt iofs, inte så ofta jag är helt ensam så kanske bäst att njuta av dem få stunderna :)

Vart nere hos pojkarna farmor och farfar ikväll :) Väldigt trevlans:) Även kusin Moa var där nere :)

Annars har vi inte gjort så fasligt mycket idag, vart och handlat i vanlig ordning.
Till middag åt vi sjöfågel (guding), kokt potatis och sås :) Jättejätte gott! Iofs är allt Kenny lagar gott!

Nu ska jag gå och skala lite morötter o laga lite dipp, leta fram någon film o sen ta det lungt :)

Måste visa en bild på min fruktansvärt saknade häst Speedy Lucky (Nella)  som måsta somna in alldeles för tidigt. :( Saknar henne varje dag!

 
Älsklingen!!!