söndag 30 augusti 2009

tröttsamt..

jaa kan inte annat säga..
Kenny va i väg o spela poker igår kväll.. sa åt han FÖRE han for att "Du vet att det är din tur att stiga upp med Charlie imorn" - "jaa" fick jag till svar..

Han steg upp nog och hjälpte Challe på toa, men gick lika fort och lade sig igen o lämna mig med båda ungarna IGEN..

Gaaaaahhh!! Jag vill oxå sooova och ligga kvar o draaa mig morgon efter morgon!!!
jag blir så jäkla trött på hans sätt ibland..

Tur jag har "snälla" och lugna barn på morgonsidan iallafall..

Nåå.. nu står Kenny o bakar scones till lunchen så ska väl inte va arg på han mera :P


och jag ska gå o ge Vincent lunch..

2 kommentarer:

Jennifer sa...

Ja män är som sagt helt otroliga!! Att dom skulle kunan tänka på oss mammor ibland är tydligen för mycket begärt... ujjujj

Erica sa...

TJENIS!! :-)

Nu är jag här ocskå. O sen blir du inte av m mej :-D.

Kvinnor är från Venus, män är ifrån Mars

- har du hört den förr???;-)